.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : سکاندارشورای شهر نکا در ادامه رمز موفقیت دوره ششم شورا در تمام کارهای بزرگ عمرانی،  گردشگری  و زیربنایی را همدلی وهم زبانی واتحاد تک تک اعضای محترم شورا وشهردار برشمرد. پل چهارم نکارود بزودی به بهره برداری می رسد
شمال نیوز : سکاندارشورای شهر نکا در ادامه رمز موفقیت دوره ششم شورا در تمام کارهای بزرگ عمرانی، گردشگری و زیربنایی را همدلی وهم زبانی واتحاد تک تک اعضای محترم شورا وشهردار برشمرد.(ادامه)
محل استقرار آمبولانس‌های هلال احمر ایران در اربعین
امسال به منظور حفظ سلامت زائران بیشتر آمبولانس‌های هلال احمر در مسیر نجف تا کربلا مستقر هستند. البته در سایر شهرهای زیارتی هم آمبولانس‌ها در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها به زائران خدمت می‌کنند.(ادامه)
شهروندان بر این اعتقاد هستند که شهردار جدید در ۱۰۰ روز نخست کاری خود علاوه بر آنکه نتوانست چاره‌ای برای پروژه‌های نیمه تمام بیندیشد در ارائه یک برنامه مدیریت شهری هم ناکام ماند. صد روزگی شهردار و دریغ از یک برنامه/ شورا و شهروندان رضایت ندارند
شهروندان بر این اعتقاد هستند که شهردار جدید در ۱۰۰ روز نخست کاری خود علاوه بر آنکه نتوانست چاره‌ای برای پروژه‌های نیمه تمام بیندیشد در ارائه یک برنامه مدیریت شهری هم ناکام ماند.(ادامه)
شمال نیوز : وی ضمن گلایه از اعمال سلیقه مدیر عامل بانک عامل و مقصر اصلی در رکود این پروژه مهم، خاطر نشان کرد: سود تأخیر وام دقیقاً بواسطه سنگ اندازی های مدیرعامل وقت یک بانک عامل آن هم به دلیل لجبازی و اعمال سلیقه و .... بلایی که یک بانک بر سر سرمایه گذار مازندرانی آورد !
شمال نیوز : وی ضمن گلایه از اعمال سلیقه مدیر عامل بانک عامل و مقصر اصلی در رکود این پروژه مهم، خاطر نشان کرد: سود تأخیر وام دقیقاً بواسطه سنگ اندازی های مدیرعامل وقت یک بانک عامل آن هم به دلیل لجبازی و اعمال سلیقه و ....(ادامه)
شمال نیوز : این پروژه بزرگ در مرکز استان گیلان در حالی کلید می خورد که ساری مرکز استان مازندران در برزخ انتخاب شهردار قرار دارد و نزدیک به 6 ماه است که شهردار ندارد !.... از سرمایه گذاری 1200 میلیارد تومانی در « رشت - مرکز استان گیلان » تا برزخ انتخاب شهردار « ساری - مرکز استان مازندران » ! / روایت شهردار رشت از پروژه بزرگی که قرار بود در مازندران اجرا شود !
شمال نیوز : این پروژه بزرگ در مرکز استان گیلان در حالی کلید می خورد که ساری مرکز استان مازندران در برزخ انتخاب شهردار قرار دارد و نزدیک به 6 ماه است که شهردار ندارد !....(ادامه)
تشریح ۱۴ پروژه مهم توسط شهرداری نکا
شهرداری به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی با ایجاد امکانات و بسترسازی مناسب تلاش کرد زمینه را برای خدمت بهتر به شهروندان فراهم کند که در این مسیر، با فرآیند تقویت جامعه مردم‌سالار، آگاه کردن مردم از قوانین و مقررات شهروندی، با ایجاد روند مشارکتی و دخالت مردم در تصمیم‌گیری‌ها و سرنوشت شهر و آموزش درست در مسیر ایجاد نگرش‌ها، افکار و رفتارهای پسندیده گام‌های موثری برداشت. (ادامه)
شهردار نوشهر: حال شهر نوشهر خوب نیست/ «سیترا» حلبی آباد شد
شهردار نوشهر با بیان اینکه حال شهر استراتژیک نوشهر خوب نیست توجه به نیازهای شهر را امری ضروری دانست.(ادامه)
اتوبان‌های چندبانده هم نمی‌توانند به کاهش ترافیک کمک کنند
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهرداری ساری گفت: مسائل فرهنگی در مردم باید تقویت شود، در غیر این صورت اتوبان‌های چندبانده هم نمی‌تواند در مسائل ترافیکی به ما کمک کند.(ادامه)
عبوری :اشتغال اصلی ترین دغدغه در ساری است
شهردار ساری اشتغال را از اصلی‌ترین دغدغه‌های این شهرستان دانست و گفت: فرماندار ساری می‌تواند با حمایت از مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های عمرانی با پیوست اشتغال این دغدغه را رفع کند.(ادامه)
شهردار بابلسر معرفی شد
سید مرتضی شفیعی در مراسمی با حضور معاون استاندار مازندران به عنوان شهردار بابلسر معرفی شد. (ادامه)
اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز تحلیف
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ جزییات محدودیت های ترافیکی شنبه به مناسبت برگزاری مراسم تحلیف را اعلام کرد.(ادامه)
پارکینگ طبقاتی بلااستفاده که تبدیل به ساختمان سازمان‌های شهرداری قائم‌شهر می‌شود
پارکینگ طبقاتی بلااستفاده در قائم‌شهر تبدیل به ساختمان سازمان‌های شهرداری می‌شود.(ادامه)
عکس: پارکینگ طبقاتی در ۸۱ سال پیش
تصویر زیر یک پارکینگ طبقاتی را در سال ۱۹۳۶ در شهر شیکاگو آمریکا نشان می دهد.(ادامه)
دو پروژه تجاری و پارکینگ طبقانی در نکا احداث می شود
شهردار نکا با اشاره به درآمد پایدار در این شهرستان گفت: آغاز ساخت دو پروژه مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی به‌عنوان دو طرح عمرانی برای شهرستان می‌تواند استارتی برای درآمد پایدار باشد.(ادامه)
برخی نمی‌توانند پیشرفت ساری را ببینند شهرداری برای اجرای پروژه‌ها و افتتاح در زمان مقرر 24 ساعته کار می‌کند اما برخی مدعی بودند که زمین پادگان زیرخاکی دارد و حفاری انجام دادند و همین کارشکنی‌ها سبب به تاخیر افتادن زمان بهره‌برداری از این پروژه درون‌شهری شد. بودجه 543 میلیاردی شهرداری ساری در سال 95 / تشکیل سازمان سرمایه گذاری در شهرداری
برخی نمی‌توانند پیشرفت ساری را ببینند شهرداری برای اجرای پروژه‌ها و افتتاح در زمان مقرر 24 ساعته کار می‌کند اما برخی مدعی بودند که زمین پادگان زیرخاکی دارد و حفاری انجام دادند و همین کارشکنی‌ها سبب به تاخیر افتادن زمان بهره‌برداری از این پروژه درون‌شهری شد.(ادامه)
معاون فنی و عمرانی شهرداری ساری گفت: در سال آینده 10 زیرگذر و روگذر در 10 محدوده این شهر احداث می‌شود.
احداث 10 زیرگذر و روگذر در ساری
معاون فنی و عمرانی شهرداری ساری گفت: در سال آینده 10 زیرگذر و روگذر در 10 محدوده این شهر احداث می‌شود. (ادامه)
 شمال نیوز: احداث 23 کیلومتر کانال هدایت آب های سطحی / شهرداری ها حال و روز خوبی ندارند /  خسارات ناشي از سيل تنها به دوش شهرداري نباشد/  آغاز بازسازی مركز تخصصي دياليز / ظاهرا برخي با تيم داري شهرداري ميانه خوبي ندارند/ روز مازندران فقط به يك نام خلاصه نشود 

در جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
شمال نیوز: احداث 23 کیلومتر کانال هدایت آب های سطحی / شهرداری ها حال و روز خوبی ندارند / خسارات ناشي از سيل تنها به دوش شهرداري نباشد/ آغاز بازسازی مركز تخصصي دياليز / ظاهرا برخي با تيم داري شهرداري ميانه خوبي ندارند/ روز مازندران فقط به يك نام خلاصه نشود (ادامه)
توقف طرح استیضاح شهردار
(ادامه)
شمال نیوز : در استان  هیچ کس دغدغه جدی ندارد و همه پولهایی که برای  این امر  در استان اختصاص  می یابد  یا در ساری  یا در بهشهر  و..هزینه میگردد  چرا واقعا!!! ؟ چرا همه اعتبارات کارخانه زباله سوز به ساری و بهشهر می رود ؟
شمال نیوز : در استان هیچ کس دغدغه جدی ندارد و همه پولهایی که برای این امر در استان اختصاص می یابد یا در ساری یا در بهشهر و..هزینه میگردد چرا واقعا!!! ؟(ادامه)
حامد صمدلویی شورای شهردار یا شهردار شورا مساله این است(يادداشت)
حامد صمدلویی(ادامه)
محمد علی صالح زاده با اشاره به کارخانه آسفالت معترضانه اظهار داشت : چند بار تاکنون اعلام کردم مناقصه صوری برگزار شد و با شرکت توزین گر برنده مناقصه یک ماه قبل از مناقصه قرارداد بسته شد که به شهردار نامه نوشتم و اعلام کردم پاکت ها بازگشائی نشود ... از ابهام در برخی مناقصه ها تا نبش قبر پروژه نگین شمال !
محمد علی صالح زاده با اشاره به کارخانه آسفالت معترضانه اظهار داشت : چند بار تاکنون اعلام کردم مناقصه صوری برگزار شد و با شرکت توزین گر برنده مناقصه یک ماه قبل از مناقصه قرارداد بسته شد که به شهردار نامه نوشتم و اعلام کردم پاکت ها بازگشائی نشود ...(ادامه)
بازار داغ هواپيماهاي دو نفره در تهران
(ادامه)
افتتاح پارکینگ عمومی شهرداری بابل
(ادامه)
طرح ملی کنار گذر ساحلی رامسر؛ از رویا تا واقعیت(ديدگاه)
(ادامه)
شمال نیوز: عضو شورای اسلامی شهر ساری، با اشاره به استفاده بیش از حد کارکنان از فضای مجازی که هرماه حدود 7 میلیون تومان هزینه تحمیل می کند و بسیاری اوقات کارکنان از وظیفه ی اصلی خویش باز میمانند، پیشنهاد کرد: اولتیماتوم عضو شورا به مدیران میاندرود
شمال نیوز: عضو شورای اسلامی شهر ساری، با اشاره به استفاده بیش از حد کارکنان از فضای مجازی که هرماه حدود 7 میلیون تومان هزینه تحمیل می کند و بسیاری اوقات کارکنان از وظیفه ی اصلی خویش باز میمانند، پیشنهاد کرد: (ادامه)
سازمان حمل و نقل و ترافیک و پلیس راهور مکمل یکدیگرند
(ادامه)
استفاده ازحمل ونقل عمومی وارتقای فرهنگ جامعه دو عامل کنترل ترافیک
(ادامه)
شهردار جدید نوشهر معرفی شد
(ادامه)
محمد هاشم مهیمنی ۱۳ نکته در آستانه انتخاب ۱۳ نماینده در پارلمان محلی گرگان (يادداشت)
محمد هاشم مهیمنی(ادامه)
انتقام وحشتناک این زن به خاطر خيانت شوهر!
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.